Продавець Інтернет-магазин Фетрик розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1835 відгуків

Умови надання послуг

Оформлення, обробка і оплата замовлення:

  • замовлення через кошик магазину приймаються цілодобово у будні та вихідні. Опрацювання замовлень в робочий час;
  • у передсезон новорічних свят або у період акцій або знижок в магазині термін обробки і відправки замовлення може бути збільшений;
  • після отримання замовлення ми перевіряємо наявність товарів і зв'язуємось із покупцем. Пріорітетним видом зв'язку є повідомлення у Viber або Telegram. Ми не турбуємо вас телефонними дзвінками, якщо по вашому замовленню не виникає питань для додаткового узгодження. Якщо ми не знаходимо вас у месенжерах, то ми вам зателефонуємо;
  • оформлене замовлення ви маєте сплатити протягом 2-х робочих днів із моменту отримання реквізитів. Якщо оплата за цей час не надходить, ми не можемо гарантувати наявність товарів у замовленні;
  • оплата замовлення приймається на розрахунковий рахунок в банку Приватбанк або Монобанк. З нашої сторони комісія за переказ коштів відсутня. В залежності від способу оплати може виникнути додаткова комісія за переказ, ця комісія повинна бути сплачена покупцем.
  • після оплати необхідно повідомити нас будь-яким способом, що ви оплатили замовлення. Досить часто платіж надходить без прізвища платника або від іншої людини, тож ми не можемо знати хто саме сплатив замовлення. Пр появі таких оплат ми будемо чекати підтвердження платника.
  • можлива відправка післяплатою (наложеним платежем) із передплатою. Вноситься передплата 200 грн на рахунок. Решту суми оплачуєте при отриманні. Додатково на пошті оплачується зворотний переказ коштів. Відправлення наложеним платежем із передоплатою можливе для замовлень від 400 до 2000 грн. Наложеним платежем без передплати не відправляємо.
  • сплачене замовлення неможливо відкорегувати або відмінити, всі зміни вносяться до замовлення до моменту оплати.

Пакування і доставка відправлення:

  • відправлення запаковуються у кур'єрські пакети, картонні коробки, гофрокартон, стрейч-плівку, тощо за для забезпечення цілосності товару, це стандартне пакування і воно входить у вартість замовлення.
  • жорсткі рулонні матеріали (жорсткий фетр, войлок тощо) замовлені на метраж відправляються у рулоні. М'які матеріали (м'який фетр та інші) замовлені невеликим метражем (до 5 м) відправляються складеними, більшим метражем - у рулоні. Ми залишаємо за собою право вибирати вид пакування (складені або в рулоні) на власний розсуд із умов оптимальної комплектації замовлення. Якщо ви бажаєте щоб ми спакували замовлення якось інакше - повідомте нас про це.
  • додаткове пакування, що необхідне для відправки неконвейєрних відправлень Новою поштою (картонні тубуси, коробки, пакування в гофрокартон та стрейч-плівку) сплачується покупцем і рахується у вартість доставки. Зазвичай таке пакування необхідне при відправці фетра і войлока на метраж, наповнювача тощо.
  • при відправці посилки оцінюються по вартості вашого замовлення або мінімальна оціночна вартість, якщо сума замовлення менше. При необхідності ми можемо вказати будь-яку оціночну вартість по вашому письмовому зверненню (в такому випадку всі ризики по втраті/пошкодженню посилки бере на себе покупець);
  • вартість доставки відправлення сплачується покупцем;
  • відправлення вагою (фактичною або об'ємною) менше 30 кг та довжиною менше 120 см відправляються із звичайного поштового відділення Нової пошти або Укрпошти;
  • відправлення вагою (фактичною або об'ємною) більше30 кг та/або довжиною більше 120 см відправляються кур'єром поштової служби із забором у нас із офісу. Тобто по принципу "Двері-Склад" або "Двері-Двері";
  • після відправки ви отримаете СМС-повідомлення із трек-номером посилки;
  • ми не можемо вплинути на строки пересилання посилок, вартість доставки чи додаткових послуг перевізника. Для детальної консультаціїї зв'яжіться із відповідною транспортною компанією;
  • при отриманні посилки перевіряйте на відділенні транспортної компанії цілісність та комплектацію. У разі виявлення нестачі або дефектів необхідно скласти акт у відповідності із правилами транспортної компанії. Також повідомте нас про цей випадок. В такому випадку ми гарантуємо вам повернення коштів або повторну відправку товару;
  • самовивозом можна забрати лише заздалегіть оформлені замовлення. Час самовивозу необхідно попередньо узгодити із менеджером магазину.

Гарантія, обмін та повернення:

  • компанія здійснює повернення відповідно до Закону «Про захист прав споживачів»;
  • впродовж 14 днів ви маєте право повернути/обміняти товар за умови відсутності слідів експлуатації, дефектів, забруднення та збереження пакування (при наявності). Покупцю може бути відмовлено у обміні або поверненні товарів при невиконанні цих умов;
  • вартість доставки та пов'язаних додаткових витрат при повернені товару сплачує покупець;
  • при виявленні браку, невідповідності характеристик або кількості товару, магазин повертає кошти або виконує обмін/заміну товару. Вартість доставки сплачує магазин. Магазин залишає за собою право вибрати варіант вирішення проблеми: повернення коштів або заміна;
  • рулонні матеріали, яки продаються на відріз, належної якості обміну та поверненю не підлягають;
  • на механічні та електричні товари діє гарантія 14 днів за умов правильної експлуатації.

Особливості товарів:

  • відтінки кольорів можуть відрізнятися від кольорів на фотографії, передача кольору залежить від ваших налаштувать монітору/екрану смартфону;
  • всі лінійні виміри зазначені в описі товарів зроблені вручну і можуть несуттєво відрізнятися;
  • матеріали нарізаються вручну, тому можуть бути несуттєві відхилення від номінальних розмірів, прямих ліній, прямих кутів тощо;
  • фетр і войлок може містити невеликі вкраплення іншого кольору, що не перевищують 0,1% від загальної площі матеріалу. Також можливі неоднорідності забарвлення меланжевих кольорів. Це технологічна особливість матеріалу, це не є браком;
  • фетр і войлок у межах рулону може мати дещо різну товщину, щільність або жорсткість. Це технологічна особливість матеріалу, це не є браком;
  • фетр, войлок і тканина може відрізнятися в залежності від партії. Відрізнятися може відтінок кольору, щільність, жорсткість тощо. Ця відмінність не є браком і причиною для повернення/обміну товару. Якщо необхідно придбати колір дуже точно - запросіть у нас попередній зразок для порівняння.
  • зовнішній вигляд товарів може незначною мірою відрізнятися від представлених на фото;
  • товари із природних матеріалів (дерево, фанера) можуть мати різне природнє забарвлення, асиметричну форму тощо. 

Якщо ви оформлюєте замовлення у нашому магазині, ви автоматично погоджуєтесь із даними умовами.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner